Me so happy..

Jag gjorde rätt som flyttade tillbaka, ingen tvekan om saken. Och jag kommer nog att kunna leva ett tag på alla überroliga roomie-minnen. Det kan bara bli total katastrof och helt underbart när man bor ihop med sköna brudar. I lördags styrde jag upp förfest ute hos mamsen och pappsen. Jäklar, vi blev några stycken... 18-någonting närmare bestämt. Underbart! Först blev det ett besök på Nybron men jag blev i princip lurad därifrån... "Allaaaaa ska gå till Harrys". Hrrmfff... Inte riktigt va...? Men jag hade ju Per som alltid tar hand om mig (typ)... Och sen letade jag upp Sabine och Bea på dansgolvet sååå... Ja, kvällen blev riktigt nice. Men det spårade väl ur lite vid tre på natten när jag och Per kom hem till min krigszon till lägenhet. Vi fick för oss att champagne och rostat bröd var en underbar kombination.... Behöver jag säga att jag inte mådde så bra igår? Men hey, me so happy. Och Mina kan ju bara räkna med att jag lär våldgästa henne i Uppsala. För lite seperationsångest har jag minsann.

krigszon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback