Slalom... Slalom baby II

Goood moooorgon. Sitter här och tittar ut över Tandådalen, alldeles underbart! Okej, det är lite ont om snö... Snyft. Men lite julmusik i bakgrunden och stämningen är på topp. Minsann, det blir skidåkning någon dag åtminstone. Och tomten är nog snäll mot mig i år också har jag en känsla av. Har redan snott en chokladbit från Paradisasken.. Mmm... frukost. Nyttigt och bra. Särskilt med tanke på att jag kände mig smått bakis igår efter allt socker jag och Jesper lyckades få i oss i fredags. Nåja, är det jul så är det... God jul på er!!!!!

Kommentarer
Postat av: Hugovic

Låter bra det där med byte av träningsanläggning, F&S ger mervärde=)

God fortsättning!

//Hugo

2006-12-25 @ 00:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback