Slalom... slalom baby...

Countdown till Sälen. Men ack, ack... Ge mig snööö! Igår tog världens snällaste pappa med mig på en shoppingrunda som resulterade i ett par nya längdåkningsskidor. What's next? Vasaloppet? Maybe baby. Nåväl, tjejvasan åtminstone. Sen hittade kära far marknadens varmaste vantar till sin frusna dotter... Haha... Jag hyser starka misstankar om att han har tröttnat på mina två vanligaste ord:
- Jag fryser...
Fredagskvällen blev en kväll ala Anna... Jag+bok=sant. Yes, I'm a geek... And I like it. Nu på förmiddagen har jag varit och hälsat på min idol: Gammelfarfar. Jag vill bli som han. Eller som gammelfarmor, ett under av godhet. Saknar...
Nä, nu ska jag ta och baka lite julgodis. Igår blev det saffransskorpor. Hjälp, så vuxet. Tjolahopp!

Kommentarer
Postat av: elhugovic

Hej!

Trevigt med en sån snäll far, får jag låna honom=) Skulle behöva ett par skidor till, några som är ännu snabbare och som åker av sig själva. Nu när du har skidor lär du använda de i Vilsta, där kommer jag iallafall tillbringa mestadels av januari och februari. Målet är även nästa år 9 mil, men denna gång riktiga Vasaloppet.

Hörs!

/Hugo

2006-12-18 @ 23:35:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback