Elitstyrkan

Med en elitstyrka bestående av moi, Mina, Elinor, Emelie, Helena, Steffo, Smögen, Bergman, Martin och Tony kan inget gå fel.  Det gjorde det inte heller. Lite förfest här på taket och sedan hamnade vi på Värmlands, hur det gick till är jag liiite osäker på faktiskt. Blev lite barhäng och en schysst avslutning på dansgolvet... Fick dessutom utöva lite grekiska med tjejen i garderoben... Hjälp. Mina, Elinor, Martin och Bergman kände sig lite extra tappra och drog vidare till BJ efter stängning. Jag, Steffo och Tony tyckte att hamburgare funkade bättre... På vägen hittade vi den förlorade sonen Smögen med sin flicka och därmed utökades vårat sällskap. Lite småflummande och sen tänkte jag ta siktet mot min kära säng. Steffo och Tony såg till så att jag kom hem säkert... Sen fick jag för mig att jag skulle diska.. Och sen kom Mina, Elinor, Bergman och Martin inramlande. Så det blev efterfest i stället och lite(?) hoppande på vardagsrumsgolvet till sisådär 6 i morse då Martin och Bergman begav sig hemåt till 10:an. Mina fick låna en madrass... Så idag blev det pizza och film med brudarna. Smögen, jag har tråkiga nyheter... Brunte klarade inte pressen igår och befinner sig nu i tottohimlen. Rest in peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback