Eskilstuna

Wow... Jag gillar verkligen att vara tillbaka i Eskilstuna! Idag har jag haft en nyttodag... Först ett läskigt tandläkarbesök. Inte direkt mitt favoritnöje(även om jag inte lider av någon större tandläkarskräck), men mina tänder är tydligen i prima form. Var och fikade hos mamsen på jobbet och pustade ut... Nice! Därefter traskade jag iväg till min kära frisör. Japp, det blev en drastisk förändring på minus 20cm hår... Ojojoj, minst en person kommer att döda mig. Sen var jag och fikade med Charlotte på sommarens stamhak, mucho nice... Blev en snabb runda på stan också. Kom nyss hem från Emelie, en soft tv-kväll med henne, Linda och Charlotte. Ahhhh! Jag vill flytta nuuuuu.... BUMS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback