Klackfart

Kunde inte låta bli att le lite idag åt en kompis kommentar (för "evigheter" sedan) om tjejer med höga klackar. Han påstod att man fick lägga på fem minuter för att vi har "klackfart". Och det var ungefär så det kändes idag när jag stapplade iväg till skolan i mina nya bruna stövlar. Men åhhh de är så värda det. Fick dessutom tillbaka mina svarta stövlar idag, ordningen är återställd. Framåt kvällen träffades jag, Lisa och Ida på Orvars för att trycka i oss lite Grekburgare... Ohhh... Heaven. Blev det sedvanliga hästsnacket, sen passade jag och Lisa på att dra några skrönor från Aten. Massa trevligt med andra ord. Igår stod bio på menyn, Marie Anoinette... Wow, vilken estetiskt vacker film. Jag blev dessutom småkär i Axel Von Fersen. Hoppsan. I morgon är det glöggkväll... På fredag har Bergman bestämt förfest här. Och det vore ju faktiskt elakt att säga nej. Nu har jag dessutom fått en intervju med en viss chef till min uppsats bekräftad. Jag ska nog ta och fira med lite sömn... Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback