Westernridning

Jag är nog mer effektiv än jag tror. Var sjutton kom de där sju sidorna ifrån? I mitt huvud är jag fortfarande kvar på noll. Antingen är jag oerhört självkritisk eller så... Ja, vadå? Prestationsångest som fan. Jag skiter i alla andra, men att erkänna inför mig själv att något är mer än jag klarar av? Nej tack. Så nu är det le-och-var-glad-det-kunde-vara-värre-principen som gäller. Jag kommer nog att vara helt insöad ett tag framöver... Litterär kompetens, kulturellt kapital och litterär kanon. I kind of like it... Men just nu känner jag för att däcka hemma hos Lisa med lite glögg och pepparkakor. Just ja, min nya framtidsplan: Westernridning. Yeah. Bara tanken att få komma upp på hästryggen igen... Det är liksom JAG. Hela mitt liv... Och det är tomt utan det.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Woho! Kom igen cowgirl ;) Du kan få rida med mig, jag rider western och hoppning.

Postat av: Lisa

Givetvis är du det..! Det ger en fantastisk finkänsla i ridningen, och hästen utvecklas ganska mycket mentalt av det. De blir liksam mer uppmärksamma på dina små, små signaler och blir mer koncentrerade och medvetna. Jag upplever det så iaf... Om du inte redan visste om det så finns www.bukefalos.com - världens bästa forum för både oss hästiga och de inte är fullt så hästiga. ;)
Håll mig uppdaterad!

2006-11-23 @ 19:37:25
URL: http://lisasfanclub.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback