Helgen...

I fredags blev det Atens absoluta maste: Akropolis. Maste erkanna att det var ratt maktigt nar man val kom upp dit, var lite besviken innan. Teatern... Helt sjukt att tanka sig att den verkligen anvandes till alla pjaser jag har plojt under litteraturvetenskapen. Coolt. I lordags var det lite molnigt sa da fordrev vi storre delen av tiden i affarer och at Moussaka i Plaka. Mysigt! Igar var det kanonvader har nere, helt underbart! Jag och Lisa hade tankt promenera i hamnen men det slutade pa en sandstrand. SAKLART hade jag inga badklader med mig, forutom bikinioverdelen som jag hade under linnet. Vad gor man? Svar: Badar i shorts... Vad fan, man far offra sig. Igar kvall blev det fika i Plaka, hemmagjord pistageglass som var sa sjukt god!!!! Det var vart den mindre formogenheten som den kostade...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback