Stureplan... typ

Vandrade omkring i Kolonaki igar, Atens svar pa stureplan. Japp, mycket tjuuuusigt. Blev galet fortjust i ett par Pradaskor... men njaaa... Manga roliga butiker i alla fall och faktiskt folk med lite stil... Borjade nyss for idag, innan har jag och Lisa strosat omkring i nationalparken... Totalt livsfarligt. Fick en ny beundrare, en grekiska advokat. Ohh nooo... Han dok upp precis overallt, efter flera incidenter var det bara att pysa. Sa nu sitter jag tryggt vid mitt skrivbord, ska katalogisera tidsskrifter (mitt sinne for organisation gillar allt sant). I helgen blir det Egina tippar jag pa. Och ikvall har vi ansvaret for biblioteket, inget fel pa varan palitlighet tydligen. En liten varning: alla era sms kommer inte fram... Om ni inte far svar kan ni nog utga fran att jag inte har fatt det (skicka mail!!!). Tjingeling! Ps Sitter i shorts och linne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback