The Black Dahlia

Oh gud... Igar... Say no more. Jag och Lisa hade bestamt oss for att ga pa bio och vad fungerar da battre an Village entertainment park? Europas storsta bioplace... Buss B18 fran Omonia... sa mycket visste vi. Men inte en javel hade hort talas om busshelvetet och samtliga tittade fragande pa oss. DESSUTOM tokregnade det OCH askade, jag var i princip livradd. Det ska val dessutom tillaggas att Omonia inte ar Atens trevligaste omrade. SAMTIDIGT som jag borjade misstanka att B18 var en spokbuss. Pa nat mirakulost satt hittade vi den till slut, eller snarare vi sprang som tva idioter efter den. Det var tva frusna och blota flickor som intog pizza pa Pizza Hut innan bion... Brrr... Jag blev alldeles lycklig nar jag hittade smagodis... Markliga saker har, man fick dra i nan slags spak for att det fa tag i de sma rackarna. Inte var det sarskilt gott heller... Sa kan det ga! Bion var i alla fall kanon, sag The Black Dahlia... Och vi verkar ha overlevt... annu en gang.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback