Wow...

Vilken helg! Christina tog oss med pa en liten utflykt i lordags. Det blev sol och bad i en liten by ca 1,5 timme utanfor Aten, jag njot trots att det blaste ratt mycket. Nar huden borjade bli lite knottrig gick vi till en liten taverna och satte oss i solen for att fa lite mat i oss. Farsk blackfisk, musslor i tomatsas med fetaost, nybakat brod, tzatziki, grillad aubergine... Smaskens! Darefter blev det en promenad i omgivningarna... Josses vad sugen jag blev pa segling nar jag stod dar uppe och tittade ut over havet... Nagon gang i framtiden sa... Pa vagen hem stannade vi i och at glass i solnedgangen, fantastiskt. Kvallen avslutades hemma hos Christina... Varldens basta handledare (och extramamma) med manga kloka rad... Igar hade vi en slodag... Det var lite for blasigt for stranden, men pa balkongen var det varmt... Sa Lisa och jag agerade soldyrkare hela dagen. Mammas sms fran Salen om att det har borjat kora med snokanonerna kandes avlagset... Men snart ar det november och det ska bli kallare har... Brrr...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback