Det går bra nu...?

Eyyy... Det hoppas jag verkligen! Talade med en supertrevlig hyresvärd idag och förhoppningsvis får jag DEN lägenheten. Jag har redan letat upp min drömsoffa som jag SKA ha. Sådeså. Vitt, vitt, vitt och snygga mörka detaljer till. Stilrent. Och ja, det blir inflyttningsfest. För övrigt har jag hittat IT-vinterjackan. PLUS att mamma och pappa har köpt en tokfin skidjacka till mig från Peak (Ja, jag litar på deras smak. Ja, jag har bildbevis). En vecka kvar till Athen. Life is leking. Och min tid tycks försvinna i en rasande fart. Fredag... Och jag glider omkring här hemma med mysisbyxor. Åh så glamouröst. Elinor sitter i köket och pluggar ekonomisk historia. Mina har försvunnit hem till Eskilstuna över helgen, lite tomt blev det allt. Ibland är livet riktigt spännande. Eller nåt. I morgon kommer i alla fall Sabine. Morgondagens enda plan är tokshopping...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback