Hoppsan...?

Hoppsan, det bidde visst några cider här uppe på taket med Mina, Lisa och Ida igår. Slutsats: Jag föredrar vin... Men anyway, grundplanen som gick ut på att studsa omkring på dansgolvet sprack när vi såg flocken av människor som stod samlade utanför BJ. Ajajaj! I samma veva gav Ida och Lisa upp oss för nåt hamburgerhak (hrmmff...). Jag och Mina hamnade utanför Värmlands och lyckades på något mirakulöst sätt locka ut Steffo och Bergman för en uppdatering av deras liv. Och eftersom att våran charm inte går att motstå (öhhh?) tog det inte lång tid innan herrarna också erkände att MAX var en betydligt bättre idé. Tydligen var det fler som tyckte det....Jimmy, David och Martin bidrog med lite nattligt flummande. De där karlarna vet hur man framkallar mer än ett leende under en kväll och sådant uppskattas alltid! Kvällen blev kanske inte som planerad, men absolut lyckad. Det var minsann två nöjda flickor som stapplade hemåt igår... Gäääsp... Idag lät bio som ett oerhört lyckat förslag, efter några timmars velande blev det John Tucker must die. Som den kultursnobben jag borde vara så... Ähhh... skit samma, den var rolig!
Over and out.

Jag, Mina, Bergman och Steffo!

26762-9

Kommentarer
Postat av: Steffo

Jag kräver 10 kronor varje gång jag nämns i din blogg från och med nu...en cheeseburgare går oxå bra...

tack för igår!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback