Nalle Puh vs. Hälge

Ouuufff...  Idag kändes min hjärna full med ludd... Lite Nalle Puh-varning faktiskt, han är helt klart överskattad. Okej, han må vara snäll. Men kom igen, han är bra jävla korkad. Bra förebild? Tveksamt. Jag tror mer på Hälge... Han lever ett tufft liv, han har komplex och han har oddsen emot sig... Men han klarar sig ALLTID. Dessutom besitter han en enorm humor med en helt otrolig självdistans. Beundransvärt! Hmmm... Känner att jag kom av mig lite nu va... Ehhh... Ja just det... Sega timmar i skolan var det ja, tappade tron på den här dagen där ett tag. Men en übertrevlig fika på Linné och lite tid i solen på bryggan med Daniel räddade dagen. Det är nog försent att jobba på solbrännan, men ändå... Jag hoppas fortfarande... Lite...? Ähhh... Nu blir det tv-kväll med girlsen!

26762-9



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback