Takfest!

Yabba! Jag tror faktiskt att vi får ge gårdagens tillställning här på taket godkänt. Efter att jag och Elinor hade bjudit en massa vänner på kalas insåg vi att lägenheten var på tok för liten… Lösning: Hyresgästföreningens lokal. Mycket klokt av oss. Lite bubbel på balkongen blev början på min, Elinors, Minas och Charlottes kväll… Smaskens! Men ack så lätt det slank ner, det satte liksom nivån för resten av kvällen. Kvällens höjdpunkt blev lätt linedancen… Då snackar vi både de som glänste (Martin!!!) och de som floppade (ehhh… jag). Vid midnatt fick några för sig att krogen var en skiiiitbra idé. Men nej, nej, nej… VISSA av oss visste bättre. Blev efterfest i lägenheten. Soft som fan… Hey, jag tycker om er!!! Vi förlåter Steffo för att han spillde chilisås över Elinors VITA överkast… Och vi applåderar fortfarande Jimmy som lyckades få tjejen på nummerupplysningen att ta reda på hur länge McDonalds har öppet… OCH ringa tillbaka till honom för att meddela resultatet. Jösses, han och ingen annan säger jag bara. Yes, jag är nöjd! Inte ens Bergman skrämmer mig längre. Möjligen blev jag en smula förskräckt när han jämförde sig själv med en Japansk spets efter att jag sa att han var en som en terrier… Efter lite diskussioner kom jag och Hanna fram till att han åtminstone är mer som en Rottweiler än en Golden Retriever. Ni vet… Tufft yttre, men vill egentligen bara bli klappad… (antar att det inte är helt riskfritt att skriva sånt om värsta machokillen…)

Ps. Om ni är snälla blir det julfest också…
(
http://home.student.uu.se/stli9841/chipleaders/aoe.htm)

E&JSDM

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaha, var det verkligen ingen som såg mig på linedancen eller...damn jag rockade ju =)
Tror jag kan den fortfarande... chicken chicken...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback