Uppsala by day...

Mamsen och pappsen var i Uppsala på finbesök. Började dagen med en tur tiIl Ikea för lite investeringar till huset i Sälen, själv småsneglade jag mest efter saker till min nya lägenhet (jag ska bara hitta en). Något säger mig att det kommer att bli en dyr men angenäm upplevelse! Kulturella upplevelser är ju nästan ett måste vid sådana här besök... Och Herr Bergman lärde mig att allt som kostar pengar räknas som kulturellt. Så det blev lunch vid Å-kanten... Följt av kaffe och lyxiga chokladtryfflar uppe på taket hos mig (jag är verkligen bortskämd...). Mamma och pappa, älskar er mer än mest! Ni andra: Glöm inte att rösta... Jag har redan gjort mitt, moderaterna... of course.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback