Fjortisfylla?

Hupp och hej. Jag, Mina och Carro  ballade nog ur en smula på vägen ner på stan i lördags. Nej, det gåååår inte att cykla tre brudar på en cykel utan att man slår halvt ihjäl sig. Yeah. Minas blåmärke på armen är snyggt, snyggt, snyggt. Men vi hade ju rackarns roligt... Ehhh... Jag hoppas bara att ingen såg oss. Blev en rackarns rolig kväll och jag var lite småseg igår. Efter att ha lekt med Ludvig 3 år och sparkat lite fotboll tog jag mig tillbaka in till stan... Bidde filmkväll med Mina och Johnny. Alldeles lagom minsann... Idag: Tokplugg...

Kommentarer
Postat av: johnny

WTC! hahahaaa dålig!

2007-04-09 @ 20:05:10
Postat av: Hugo

Tja!

Läget? Jag och Kristofer gick till Waynes för att äta brunch igår, men det var stängt. Vi tog istället några mackor på subway och satte oss på Strömsholmen. Vilket var en strålande idé, tills solen gick i moln och det blev minusgrader, typ.

Hade gott!

/Hugo


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback