Blond vs. blondin

- Blond är en hårfärg, blondin är en sinnesstämmning...

Therese kläcker ur sig lite visdom efter att jag hävdade att jag skulle ta med mitt whiskeyrör med småpengar till Gröna Lund i stället för att sätta in dem på banken. Vadå? Jag tror att jag skulle göra succé! Skrammel, skrammel... Bonus: En känsla av att vara Joakim Von Anka för en dag... Blev lunch med Karin (du får inte åka tillbaka till Umeå!) och Madde vid ån, man måste ju njuta av solen. Men vad sjutton, snart får jag åka skidor!
Karin... typ

Kommentarer
Postat av: therese

mm, o alla barnen blir glad efter du har åkt virvelvinden o det flyger småpengar över hela stället...

Postat av: Karin

Akta dig, du skulle nog tröttna rätt fort om jag var här året runt, det är ju det som är tjusningen med mig, ibland är jag här ibland är jag borta :-)

2007-08-14 @ 16:29:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback