Jag är kär i...

... något fult. Nåja, förtjust i alla fall. Riktigt jävla (ursäkta) überförtjust. Igår var en stor dag. Jag hittade äntligen en lägenhet jag vill ha. Jag menar: en jag VERKLIGEN vill ha. Jag var lite livrädd och hade målat upp värsta tänkbara scenariet i mitt stackars huvud. PANG! Kärlek vid första ögonkastet. Och den är varken snygg, modern, vacker eller... Well... Den är JAG. Och den har potential. Ahhh... Det här kan leda till att jag lägger till någon dålig ovana ala bita på naglarna. I värsta fall. Hoppas inte.
fit for fightPuhFågelbo
Blöta-hunden-effekten efter löpträning i regnet

Kommentarer
Postat av: Adina

Lät väl bra att du hittat nån (A) Eller? fattad inte riktigt....:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback