melooooooner

Åh jesus... Om Johanna gjorde ett bra jobb med att styra upp Mickes 25årsfest så gjorde Micke ett ännu bättre jobb när han blandade melondrinken... Shit! Jag borde veta bättre än att sno hans drinkar. Vi hamnade såklart på Nybron framåt midnatt... Nåja, de tappra delarna av gruppen (okej, var lite sugen på att följa Elliots exempel när jag smög in och tittade på honom. Sötnos!). Blev alltså lite minglande och lite för många shots som resulterade i dansanta karlar... Jag blev lite nervös när Micke lyfte upp mig på dansgolvet, alkohol är liksom inte riktigt synonymt med bra balans. Nåja... Blev en seeeeen natt efter att ha babblat med Micke på bron. Han är liksom lite som jag, rak och ärlig. OCH jag skulle kunna berätta vaaaad som helst för honom, tror faktiskt att jag avslöjade nåt busigt igår om något. Ajaj...? Näää...
baaakis
Dagens skratt (jävla facebook, jag är beroende):
David nominated Anna Jansson as: Most Likely To Be a Soccer Mom...

Kommentarer
Postat av: Linda

Lite pumsig ser jag hihi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback