Mitt liv som pensionär

Okej, jag har alltså semester i exakt 4 dagar. Det betyder att jag måste ha jäkligt roligt under de få dagarna! Så igår lekte jag och Sofia pensionärer och åkte på Ålandskryssning över dagen... Japp, vi hade sjukt roligt! Passade på att shoppa lite på tax-free, äta en gaaalet god buffé, spela bort lite pengar och ta en drink i baren under showen. Men allvarligt, vad är det med gamla tanter? Jag höll på att dö av skratt när de knuffade undan mig och Fia... När jag blir gammal och gaggig ska jag minsann ge igen och ha rullator-race vart jag än ska!
Sofia åhhh 

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

svar: ja, men det är förjävligt att dom inte kan göra muggarna extra hållbara anär man vill gå på stan och se fabulos ut! :))

Postat av: linda

kul o see dig igår anna!!! puss

2007-08-04 @ 15:59:00
Postat av: Linda

Jag vill också åka på pensionärs-kryssning. Det verkar mysigt. Och där det finns en taxfree...ja där finns det också en själaglad Linda.
Chanel baby!
Och sprit såklaaaart

2007-08-05 @ 21:00:04
URL: http://lolilos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback