Oppfinnar-Jockes...

GAH! Just ja... Något jag glömt: Jag h-a-t-a-r när folk talar förbi mig (alternativt förtydligar saker överdrivet mycket). OCH jag hatar fega människor som talar om en sak och egentligen försöker säga något helt annat. ÅHHH för jag älskar gåtor... För i h-vete! Om jag vill ha den sortens underhållning köper jag Oppfinnar-Jockes kluriga magasin! JO! Och inte kunde jag sova i natt... Jag har så sjukt dåligt tålamod. Saker ska hända nu! Gjorde av med lite överskottsenergi när jag var ute och sprang... Men om inte den där sabla telefonen ringer snart blir jag GALEN!

Idyll
Man kan ju tycka att miljön borde ha en lugnande effekt...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är välkommen att bli medlem i www.FashionWay.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback