Plastic fantastic

Linda om sitt armband: Det är lite plastigt...
Jag: Det ÄR plast...

Följt av ett hysteriskt fnitter från mig, Therese och Linda... Vad är det för fel på oss? Måste vara den kulturella miljön vi jobbar i, det slår helt enkelt slint. Innan jag hamnade på jobbet var jag en sväng på mitt gamla gym och fixade nytt kort. Det är numera konstaterat att mina benmuskler är i hyfsad form, men att mina armar får anstränga sig till max för att lyfta bomullstussar. Typ. Och till råga på det blåser det storm ute, det blev trenchcoatpremiär idag minsann. Passade på att dregla lite över en viss kjol från Twist&Tango på min rast... IGEN! Ja? Nej?

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja man blir ju som man umgås har man ju hört...

Postat av: Therese

Jag har fortfarande en bild i huvudet av Linda i bikini av bubbelplast.
Blir som man umgås??? Man är som man är :)

2007-08-29 @ 09:24:18
URL: http://memoryeffect.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback