Grattis mig

Åhhhh... Gårdagen var alldeles underbar! Tassade upp vid 10-tiden, duschade och handlade frukost... Sen kröp jag ner i soffan bredvid Per och tittade på Match Point. Han är ett bra sällskap och det blir rackarns tomt när han försvinner, han tar galet mycket plats helt enkelt. På eftermiddagen blev det födelsedagskalas ute hos mamsen och pappsen. Wow, vilka fina presenter! Tjejvättern kommer att gå kalas, vissa får se upp i backen i jul, min lägenhet kommer att bli ännu finare och jag har nya underbara smycken till Sabines bröllop. Tack...
Kexchoklad
Undrar om jag kan få sponsorpengar? Jag är ju grym i backen... Eller?

Kommentarer
Postat av: Mary

kexchoklad =D

Postat av: Tina

Vad kul att du gillade golvet. :-)
Det är verkligen jättefint och vi är mkt nöjda!!!

2007-12-03 @ 09:43:15
URL: http://tiniwinisen.blogg.se
Postat av: Ellie

Iiiiiih!
:D

2007-12-03 @ 17:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback