Bara EN sån här dag?

Vad fan. Det borde vara Alla hjärtans dag 365 dagar om året. Gulliga små sms, lite presenter och... HALLÅ! Jag tycker liksom om att bli en smula bortskämd. Mer än jag redan är. Oups... Och det gör mig INTE till en dålig människa. Good girl. Alltid. Har ägnat dagen åt studier och Sälen-minnen med Henke. Jag hävdar fortfarande att jag åkte om honom. Jaaa... Okej, det var bara en gång... Och jag svängde kanske inte.... alls. Men ändå, jag kan leva på det. Min nya plan är att låna Maximus och åka pulka efter honom. Det SKA gå... Även om han kanske är lite wild and crazy. Herregud, hunden väger ju nästan lika mycket som jag. Annars då? Känner mig lite lätt uttråkad och gäspig. Jupp, jag ställer ganska högra krav på mitt liv... Igår var en bra dag. Då råkade jag komma hem med en ny übermysig luvtröja (Peak of course) och ett par finfina kostymbyxor som kommer att bli underbara till mina nya glasögon... Ralph Laruen...X2. I like it...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback