Lite finare... Lite bättre?

Igår tyckte jag sjukt synd om mig själv. Jag hade bestämt mig. Jag skulle lägga mig under täcket och bara ligga där. Nehepp, den planen fungerade ej. "Min goda vän" (ett uttryck jag fick lära mig igår) Johnny hade heeelt andra planer och hävdade att man helt enkelt iiiiinte kan vara hemma bååååde fredag oooooch lördag. Så vi hamnade hemma hos hans kompis (för övrigt en underbar lägenhet)... Lite gott vin och trevliga samtal, därefter mötte vi upp Bea för ett glas rött på Grappa. Angående nattens sällskap: "Lite finare... lite bättre"... Ytterligare något jag fick lära mig igår. Hmmm... Jag vet inte. I så fall med glimten i ögat. Och lite ödmjukhet. Kvällen avslutades på Lotus(!!!) och på något märkligt sätt stod jag i slutet av kvällen med ett telefonnummer nedkladdat på ett kvitto. Konstigare saker har ju hänt. Träffade på Henrik utanför... Traskade hem med honom för att hämta Maximus för en nattlig promenad i snöovädret. Jösses... Nåväl, jag kom ju hem säkert i alla fall. Inte varje dag man får en rottweiler med sig hem. Eller njaaa... Hem och hem... Men till dörren i alla fall. Well... I kväll är det söndagstradition med girlsen. Underbart. Jag älskar mitt liv när det är oförutsägbart och tryggt på samma gång. Och jag älskar människorna i mitt liv massa mycket.

Kommentarer
Postat av: Hugo

Fint författat!

Ibland är livet extra härligt=)

/Hugo - som nyligen inspirerats av Al Gore i filmen "An Inconvenient Truth"

Postat av: Anonym

själv hade jag en trevlig fredag med utgång =) blir nog en svängom i helgen också, på lotus ^^ kramar

2007-02-26 @ 21:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback