Superkontroll

Andaaas... iiiiin.... uuuuut....

Jag är inte så duktig jag inte. Jag har nog inte riktigt insett att jag bara är en person. Nu är det total kaos i frökens huvud. Att försöka jobba heltid i kombination med ett examensarbete är INTE en bra idé. Det skulle vara underbart roligt att transkribera mina tankar. Snacka om bestseller. Tro mig, mitt hjärnkontor påminner skrämmande mycket om BigBrother för tillfället. Och helgen blev iiiiiinte som jag hade tänkt det. Eller jo... Lite. I fredags blev det filmkväll med Jeppe. Men i lördags... Åh herregud... Det började bra med en lunch på Wayne's med Mina, Carro och Fia. Kvällen såg lite värre ut... Någonstans efter vinet glömde jag bort att jag faktiskt inte tål särskilt mycket alkohol. Resultat: Zzzzz...... Det kan inte ha hänt. Det måste ha varit någon annan. JAG gör INTE sådant. Jag har superkontroll... Eller?

Kommentarer
Postat av: hugo

hm... later som du varit pa lyset...=)

Aja, jag har ocksa levt livet i Tjeckien. Forutom hart arbete har vi hunnit avnjuta god mat och vin i Prags finare kvarteer.

Hors och syns

Kramar

Hugo

Postat av: linda

seena sejjen! allt bra här eller ? ^^ haft en fin helg ?

2007-02-25 @ 10:04:41
URL: http://liiindaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback