Abstinens...

Tick tack tick tack. Hjälp. Min tid bara försvinner. Och det kryper i kroppen på mig. Igår drabbades jag av plötslig Aten-abstinens. Jösses... Och jag saknar mina gamla roomies. Buuhuu. På något helknasigt sätt. För jag vill bo själv. Jag vill ha min lägenhet. Jag vill vara egoistisk. Men ändå. Jag är nog bara ett überscoialt monster. Annars då? Fredagen var mysig(Eragon med Jesper). Lördagen var rolig(middag med Marina och Fia). Söndagen var ångest. Ungefär. Gud, vad tänkte jag på när jag flyttade tillbaka? Jag kan inte låta bli att småle... För allt som jag sa att jag inte skulle göra har jag gjort. Och vet ni? Jag mådde rackarns bra när jag gjorde det. Med andra ord, jag tänkte rätt. Och jag ska inte gömma mig. Kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback