Bortskämd...

Jag börjar nog bli bortskämd med underbara helger. I fredags var jag stand-in för en sjuk far på en middag med mamsens jobb. Mycket god mat och lite cider på det gjorde susen. Därefter blev det Eskilstuna Revyn... Oh yes, den var rolig! I lördags tillbringade jag dagen med Sabine. Kaffe, skvaller, deep-talk (faktiskt) och lite gullande med Nasse och Tiger. Sen sladdade jag hem med Goffen (som för övrigt inte stod så högst i kurs hos mig just då... Först en bensinmätare som inte ville funka. Sen fick jag klättra in i bilen för att förardörren vägrade öppna sig), panikduschade och bytte om. Jesper hämtade upp mig och sen hamnade vi i Strängnäs hos Marina och Brozen. Wow... En rättvis fördelning: Jag och Marina drack vin... Jesper och Brozen drack cola. Yabbadabba. Fast det var lite synd om de stackarna... Massa snö betyder massa plogning. Så nu har jag Jespers bil... En ännu mer rättvis fördelning... Som dock inte varar så länge till. Söndagen blev i alla fall en slappardag med Marina. En mysig promenad med hunden Klara och Let's dance repris. Kan det bli mer perfekt?

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Kunde inte lämna kommentar på några av dina senaste inlägg, den biten laddades aldrig upp.

Kolla in Gina Tricot, jag gillar dom inte men dom har fått in jättemånga söta klänningar, framförallt billiga! Hoppas du får det trevlig på bröllopet!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback