Hand i hand...

Vad har vi lärt oss av helgen? Hmm... Massa mycket tror jag faktiskt. Vad som gör mig überglad och vad som gör mig galet förbannad. De båda sakerna har dessutom en tendens att gå lite hand i hand. På ett lite långsökt vis. Hur som helst: I fredags hämtade jag upp Jesper för lite thaimat och en tv-kväll framför Let's dance. Wow, han är förmodligen den klokaste människan i mitt liv. I lördags hamnade jag på krogen med ett gäng karlar... My god. Men det framkallade nog några leenden också. Och herr Norrby ska bara vara glad att jag inte slog ihjäl honom. Annars: Kan det vara möjligt att jag mer eller mindre har blivit erbjuden ett jobb? Va? Kanske. Tur eller kompetens? Jag väljer nog att tro på kompetens.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback