Kryssning

Ohhhh.... Galet roligt!!!!! Jag, Mina, Charlotte och Madde satte ribban tiiidigt när vi fick i oss en flaska Bacardi Apple... INNAN middagen. Ohhhihhhh...  Flummade runt hela kvällen och trakasserade medpassagerare. Nåväl, de gillade oss. Tror jag. Jag tänker åtminstone hävda det tills någon bevisar motsatsen. Say no more... Hur är det nu? Det som händer på kryssningar har inte hänt? Hmmm... Näää... Det jag inte minns har jag fått återberättat och... Well... Den där turen på ledstången kanske var lätt onödig med tanke på avståndet till golvet... Jag borde nog inte har druckit upp drinken den där okända killen gav mig heller. Och jag borde absolut inte ha försökt sno cider över bardisken. Men DÅ vad ideérna skitbra. Lovar. Somnade tiiiidigt igår... Och ikväll har jag blivit lovad middag. Underbart.
kryssning

Kommentarer
Postat av: linda

hehe okej :P lika bra att förebereda sig på att heta anna igen då... ^^ HAHA


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback