Asså...

Om jag verkar flummig på jobbet så skyller jag på mina kära jobbarkompisar... Jag? Flummig? Nej, nej, nej. Det är självklart andra som har dåligt inflytande på mig. Vad annars? Och jag är ju så förbannat lättlurad att jag går på precis allt. Igår lärde jag mig att om man spiller bubbelvatten över ett bord är det inte så himla viktigt att torka upp det, för det torkar nämligen in (läs: jag har dåligt närminne och lägger ½ minut senare händerna i det). MUHA! Men vad fan, roligt har jag!

Kommentarer
Postat av: Linda

Det bör nämnas i sammanhanget att jag provade att torka upp vattnet med en liten papperspåse haha. Det hade ingen större effekt dessvärre utan att bidrog istället att den lilla vattenpölen bredde ut sig till en stor pöl. En papperspåse besitter ingen avsevärd uppsugningseffekt, vilket är synd. Dessutom var det ju Linda G som ansåg att det torkade in hihi. Ja det var verkligen kul på jobbet igår. Mer såna arbetspass hihi.

Postat av: Oskar

Att ha roligt är väl just det viktiga. Angående stolen så sitter jag nu väldigt skönt. Väldigt. :)

2007-07-18 @ 10:58:20
URL: http://oskarg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback