Byta liv mrs Potter?

Gud vad kul det skulle vara att avslöja en massa här (förlåt mig gud, jag har tjuvläst)... Men icke... Det skulle betyda att jag är en ond människa. Faktum är att jag fick klämma på ett exemplar redan igår. Wow. Man vet att man har valt rätt jobb vid sådana här tillfällen. När man blir alldeles lycklig av att bara hålla i en bok... Jag är faktiskt ingen större Harry Potter fan. MEN jag är grymt fashinerad av proportionerna och framför att av J.K. Rowling. Undrar om hon vill byta liv med mig?

Kommentarer
Postat av: Ebba

Ja,HP böckerna är minsann spännande.

Postat av: Linda

Jag har inte läst en enda en av böckerna... och bara sett en eller två filmer. Kanske inte finns fler filmer? Ja jag är helt borta när det gäller Harry. Fast jag har sett honom naken! Det var Maris fel.
Nu undrar man ju ändå... dör han?!

2007-07-21 @ 18:54:04
URL: http://lolilos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback