Egooo

Nej, jag är icke bakis idag. Nej, jag mår inte ens ens smula dåligt. Detta trots att det blev en helkväll på Nybron igår med Mina, Karin och Carro. Märklig kväll, irrade mest runt och pratade med trevliga människor. Inga större skandaler med andra ord... Nästan lite tråkigt (?). Det har nog inte riktigt klickat i mitt huvud att jag får vara egoistisk. Så: charmig pojke sökes. Skidåkare. Seglare. Golfare. Social, smart och ambitiös. Muha! Vilken schysst kontaktannons. Inga krav här inte! Idag har jag äääntligen fått träffa Sabines lilla bebis Moa. Hjälp, hon är så liten så liten. Plötsligt förvandlades Elsa 1 år till en jätte. Nu: Tjata ihjäl mamma och pappa om nåt lämpligt... Nej okej, bara vara en god dotter...
Carro&Karin Moa Elsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback