En liten knodd...

Kunde inte ha blvit väckt på ett bättre sätt  (jo, kanske... men ändå). Så fort jag hörde signalen och såg "Sabine" på displayen så... Japp, ett litet leende. Hon behövde inte säga så mycket... En liten knodd, en söt liten flicka. Åhhh... Jag längtar redan tills hon får komma hem!
Världens bästa Johnny (lite klokare, lite bättre)... Vi är nog ganska lika. Lite trasiga och backar hellre än blir svikna. Och när man väl hittar den som framkallar viljan att vilja... Då är det superläskigt. Och jag har faktiskt förlorat kontrollen. Ibland älskar jag det... Och ibland hatar jag det. Så:

If you go now, I'll understand
If you stay, hey, I've got a plan


Psssttt... Johnny... Tyyyycker ooooom deeej (tänk Norrlands guld reklamen)! Om det här hade varit på mellanstadiet hade jag skickat en lapp med ett hjärta och med texten "friends forever" inuti...

Johnny... Stylish!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback