Spoiled... big times.

Som min kära vän Ellie säger: I'm not spoiled, I deserve all my stuff. Så om jag får för mig att köpa den där Mulberryväskan så... Nej, vänta nu. Då är jag inte bortskämd. Men jag har absolut förtjänat den. Om någon snäll person däremot skulle ge mig den där Omegaklockan jag är småkär (okej, jag ljuger... jag är störtförälskad) i... Åhhh.. Japp, då är jag bortskämd. Big times. Okej, nu är jag redan en bortskämd snorunge... Men lite vuxen också (jooo). Men som Sabine och jag (vuxet nog) konstaterade igår: en påse godis och sällskap när man ligger hemma och är krassliga betyder ibland mer... Fast jag väldans gärna vill ha den där Omegaklockan...
Brownie

I like it.

Sötisar
Sweet.


Kommentarer
Postat av: Josieeme

söta ellos-skor:)

Postat av: Johanna L

Även om jag förespråkar att man bör vara så blond som överhuvudtaget möjligt så måste jag säga att din bruna hårfärg var jättesnygg!

2007-07-06 @ 09:42:54
URL: http://blondochblaogd.blogg.se
Postat av: Linda

En Mullberry säger du... jag tror mig skåda en väskgalning.
Vi måste helt klart ha ett väsksnack för jag är sjukligt galen i tjusiga väskor. Min drömväska var länge Mulberrys Roxanne.
Nu siktar jag mer in mig på en Jimmy Choo som är galet snygg.
Ahh...väskor... underbara ting.

2007-07-07 @ 22:17:56
URL: http://lolilos.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback