Lördagsångest?

Näää... Faktiskt inte. Och ändå sitter jag på jobbet. Jag tycker att det är ett ganska gott tecken när man vaknar på morgonen och ens första tanke inte är "åååhhh neeeej". Fråga mig igen om 5 år... Jag kanske inte tycker att det är så hysteriskt roligt att jobba lördagar då... Min första tanke när jag vaknade igår däremot var faktiskt just "åh nej"... Jag hade planer på en joggingrunda och var INTE upplagd för det. Wow, jag blev galet glad när jag tittade på klockan och insåg att den bara var 04.30. Zzzzz... Vaknade igen 06.00 pigg och glad. Studsade (faktiskt) upp ur sängen och iväg... Därefter var jag en sväng på jobbet för lite genomgångar... Och sen blev det Torshälla och en filt i solen. Se där, kanske blir en solbränna i år också!
The Pumas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback