Oh no...

Vilken tråkig daaaag. Jag är helt knäckt. Den började ju så himla bra med en joggingrunda runt 7... Sen gick det utför. Solen uteblev. Vad nu? Den SKA skina på mina FÅ lediga dagar. Herregud, det slutade med att jag nästan köpte en hund. Nåja, kanske inte ska skylla på tristessen där. Snarare min pälsdjursabstinens som bara verkar gå åt fel håll. Eller rätt, det beror på hur man ser på saken. Farligt är det i alla fall. Mamma och pappa är i Stockholm och spelar någon golftävling... Så Plaza Torshälla får bli mitt hem över natten. Någon rättvisa ska det minsann vara. Jag skiter i att jag är 24 år och självständig(?), jag har minsann mina behov. Och en lägenhet i stan räknas då inte dit. Bara ibland... Vissa lördagsnätter exempelvis...
Life as it should be:
JeppeCarro & Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback