St Sundby...

Jag hade kunnat stanna kvar där igår kväll. Satan i gatan. Jag trivs där. Om jag fick bestämma skulle jag jobba där varje dag. Men jag tror inte att jag har så mycket att säga till om på den punkten... Och eftersom att jag inte ville sova på fotbollsplanen fick det bli en sväng ut till Torshälla och golfbanan i stället. Nepp, det går inte alls som jag vill och jag behöver nog en lektion för att få ordning på svingen. Japp, så får det bli.
Söndagskvällen avslutades i Jeppes soffa framför Göta kanal II och en påse godis som extra sällskap... Och en väldans massa sneglande ut genom fönstret. Jag hörde minsann den där åskan i bakgrunden. GULP! Me no liky... Jag är inte så rädd som jag har varit, men det är knappast så att jag (till skillnad från mitt sällskap) tycker att "åhhh... åska... hääääftigt"... Möjligen om den är vääääldigt låååångt borta och över ett öppet hav... Men endast då.
Hammargärdet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback