Challenged...

Challenged!
Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir utmanade ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Bloggaren väljer sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter att det är gjort skriver bloggaren en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit utmanade och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.


1. Jag är fortfarande barnsligt förtjust i O'boy. Det är helt sjukt, men jag kan inte låta bli... Men visst, jag dricker kaffe. Så jag får lite vuxenpoäng som kompensation.

2. Jag är icke kontaktbar när jag har en riktigt bra bok framför nosen. Och jag blir galet irriterad när folk inte inser att jag inte är ett dugg intresserad av vad de har att säga. Och jag ärlig talat, i den stunden skiter jag i om Jesus har återuppstått. IGEN.

3. Jag är helt övertygad om att jag kan få svar på knepiga frågor av min spegelbild. Och jodå. Det fungerar. Well, ibland åtminstone. Hur som helst så får jag ut ganska mycket av att prata med mig själv.

4. Jag har sjukt låg toleransnivå när det gäller korkade människor.

5. Jag är tankspridd. Jag kan utan större svårigheter gå rakt in i en stolpe och bli uppriktigt chockad över hur någon kan vara så dum att de ställer en stolpe mitt i en affär. Eller i en skidbacke. Herregud, om man åker baklänges och pratar med någon samtidigt... LIVSFARLIGT!

6. Jag vet inte om det det här är någon underlighet. Men jag blir sjukt imponerad av människor med höga ambitioner.

Alla mina bloggvänner verkar ha blivit utmanade... Men Linda återstår.

Kommentarer
Postat av: lindaaa

Oh anna, vad utsätter du mig för :P

2007-03-19 @ 11:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback