Klumpen...

Åhhh... Han är ju så söt min lilla buse. Jag är helt såld... Och han kommer tydligen bli en liten klump. Runt den 25 April får jag hämta honom. Alltså passar jag på att hitta på hyss nu, för sen lär jag inte ha tid med sådant. Nåja... Det lät bra i alla fall. Galen lördagkväll blev det... Det visade sig att jag och Emil i Lönneberga är ganska lika när det gäller att hamna i trubbel. Hann med en hel del på väldigt kort tid... Men vad fasen, lite stolt är jag. Och det där med förpliktelser kanske inte är min starka sida. Inte nu. Mitt liv är galet oförutsägbart och jag har blivit oerhört duktig på att ändra mina planer i sista minuten. Nej, jag är inte opålitlig. Jag sätter bara jobbet före det mesta just nu. Och då blir det galet ibland. Men det blir bättre... Lovar. Tålamod kära vänner... tålamod. Pussar på er!

Pappa LuciferPluttenMamma Fala

Kommentarer
Postat av: sezierra

Vilken charmig katt! De har så härlig personlighet också...om bara de inte är alltför söndriga så är de ju helt ok. Han vi har han är som en betongklump...jätte tung men han är riktigt härlig men bestämd. Hoppas du får det kul med ditt charmtroll :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback