Sir Lucas Jägermeister

Min nya älskling... Och nej, jag är inte galet impulsiv. Jag har bara inte lämnat pappa-jag-vill-ha-en-ponny-stadiet. Däremot har jag blivit en smula klokare och jag inser numera mina begränsningar. Sååå... tick-tack... Får hem min lilla hårboll i slutet av April. För övrigt jobbar jag en hel del och trivs oerhört bra. I morgon väntar nästa utmaning. Wow... Tycker om. Även om allt stundtals är en smula förvirrande. Men det är det mycket som är nu så lite extra kan aldrig skada. Rensade tankarna med lite träning idag. Om jag blev klokare? Tveksamt. Men jag har definitivt bivit starkare. Och då talar jag inte bara om den fysiska biten. Det är skönt. Jag vet vad jag vill. Och passar det inte... Well... Då är det inte min förlust.


Sir Lucas Jägermeister

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback