Busted...

Nu har det hänt mycket. Som vanligt... Perrongen-kväll i fredags med Carro, Mina och Jeppe. Sluuurrrppp.... Alltid lika trevligt sällskap. The Pumas + manligt bihang. Nu är Charlotte och Madde dessutom hemma igen efter 3 månaders flummande i Asien. HALLÅ! Jag är inte avis. Icke. Okej. Mycket. Men vi firade det med en natt på Nybron i lördags. Of course. Och söndagen blev bara galet flummig. Avslutade dagen med att slänga mig i Jeppes soffa och titta på två sjuka filmer, det är tur för honom att min humor är... Speciell. Igår brummade jag direkt från Stora Sundby till Blue Lotus Tattoo. Ohhh... Nej, det gjorde inte ont. Och ja, den är väldigt diskret och väldigt fin. Helt galen är jag inte. Inte än... Men vänta bara, sommaren har inte ens börjat och vi är redan på god väg att spåra ur. Det sjukaste är att jag har dragit med stackars Jesper i det här, även om han tror att sommar betyder fotboll på Djurgårn. Och det gör det ju. Självklart. Men när the Pumas får styra och ställa betyder det en hel del annat också. För övrigt ska jag och Carro köra tjejklassikern... Här ska tränas!
Jag&JeppeCarro&Jag

Kommentarer
Postat av: Hugo

Gott!

Lycka till med er klassiker satsning. I can be your guide=)

YC

H

Postat av: Nina

tack för kommentaren :D

2007-05-11 @ 13:29:05
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback