Dagens...

DAGENS VILL HA: En hund, en Mulberyväska, en dator, en schysst bil, en digitalkamera, en häst, ett hus på landet med sjötomt, en Omega-klocka, en gigantisk soffa med mjuka fluffiga kuddar, en I-pod, en ny mobil, en... Vad fan, man får väl önska sig?
DAGENS KLÄDSEL: Enorma mjukisbyxor och luvtröja.
DAGENS SMINK: Ehhhehehehe...
DAGENS FORDON: Jag är lite otrogen mot Goffen och kör på Gullet (min cykel, den är orange).
DAGENS FRISYR: Tofs... (jag kan slåss med den... upptäckte jag under valborgsnatten. Stackars lilla Carro, hon fick många smällar när jag ivrigt vände på huvudet fram och tillbaka).
DAGENS HÄNDELSE: Jag vaknade... (vad fan, klockan är inte så mycket än)
DAGENS LÅT: Att vara kärlek - Di Leva
DAGENS PLANER: Uppsats, hemligt, Champions league på O'learys
DAGENS SAKNAD: Snurre... Åhhh... Tänk vad mysigt...
DAGENS DUMMASTE: Jag... Jag är inte korkad, jag är inte korkad, jag är inte korkad... JÄVLA UPPSATS!
DAGENS SJUKA: Bilderna i min mobil på mig och Carro.
DAGENS DROG: Icke...
DAGENS ROLIGASTE: Jag lever fortfarande på alla sjuka incidenter under dagarna i Uppsala
DAGENS FAVORIT: ab imo pectore... Så mycket JAG över det citatet.
DAGENS KÖP: Frukost. So far so good.
DAGENS GODIS: Jag önskar att jag kunde säga en stor påse naturgodis, några kompisar och en god film som sällskap... Eller en tjock underbar bok som man inte kan släppa. Men icke...
DAGENS HUMÖR: Jooorååå... Det funkar. Borde kanske vara mindre flummig och mer seriös.
DAGENS ORD: Uppsatsångest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback