drinkar och tv-spel

Ahhhhahahahaha... Vilken sjukt rolig fredagskväll. Jag och Jeppe drack drinkar och spelade tv-spel. Så galet oseriöst, men såååå kul. Igår hann vi dessutom med Tuna Park, en sväng till golfbanan och en runda på stan... Avslutade med en sallad i solen på Djurgårn. Därefter tog jag en liten power-nap innan det var dags för förfest hos Charlotte. Alltid lika roligt att hänga med the Pumas. Det kan inte gå fel... Eller jo, men det blir roligt fel eftersom att vi är bra på att ställa till saker. Igår lovade en viss herre mig förmodligen mer på 5 minuter än han lovat sin flickvän på x antal år. Oups... Vad hände? Nybron är livsfarligt... Om jag inte minns helt fel så hade vi girls diskussioner om tatueringar... The Pumas... Carros imitation av sin blivande eventuella tatuering.. Ehhh... Om vi säger såhär: den kommer att gå hem hos många...
The Puma
Det är såhär vi jobbar...

Kommentarer
Postat av: Madde

yeah baby! the pumas lyckas alltid ställa till med någe spännande =) trevlig kväll som alltid när vi ses! galet värre

2007-05-27 @ 15:49:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback