Grabbkväll

Bah... Jag gillar inte att erkänna det här, men jag är ett enda stort flumm. Inte undra på att han kallar mig för det. Och det värsta av allt är att mina kära vänner är precis som jag, alltså blir kombinationen ganska... crazy. Jag förstår faktiskt inte hur andra står ut med oss...
Igår blev det Champions league... Jag, Carro och Madde trashade Andreas, Kristofers och Hugos grabbkväll (bra killar det dära)... Åtminstone under första halvlek. Sen blev det Grappa för fröknarna... Sociala monster som vi är så  gäller det att hinna med så mycket som möjligt på så kort tid som möjligt. Hur som helst, det blev en trevlig kväll. Och som jag alltid brukar säga: När the Pumas får styra och ställa....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback