Jag hade mina stunder...

Jäklar... Vilken helg. Fredagen finns ju redan dokumenterad nedan... Lördagen inleddes med 4 timmars golf i storm... Inte helt underbart, men roligt var det. Sen åkte jag och Jesper och spanade i en fotbollsmatch. Matchen var väl sådär, men jag fick i alla fall leka lite med en fotboll. Något chanslös mot Jeppe, men ändå... Kvällen tillbringades i Strängnäs med en massa trevliga människor. Fröken Queckfeldt hade 25-årsfest. Kan det vara så att hon ville supa bort sin ångest? Jag har mina aningar. Lite gott vin till maten och en galet full Brozen som härjade en massa och gjorde några fina avslöjanden. BUSTED säger jag bara. Kom väl hem runt 01.30. Klockan 09.00 igår befann jag mig åter på golfbanan. Jag hade mina stunder... Och sen hade jag några stunder som jag helst vill glömma. Eftermiddagen ägandes åt mer fotboll... Mina maskot-egenskaper fungerade sådär. Och en Jesper som var arg som ett bi efteråt. Ohhh... Farligt. Men lite fika i Strängnäs gjorde honom lite gladare. Ett tag i alla fall. Var inte glad när klockan ringde 06.00 i morse och jag insåg att jag var tvuuungen att ta mig till Uppsala. Uppsatsopponeringar ÄR läskiga. Men so far so good...
Dagens ångest: Skylten på väg in mot Uppsala. Välkommen hit. Välkommen hem. Vilken av dem ska man välja?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback