Aktiv dag

Ahhh... En aktiv dag = tycker om! Inledde med styrketräning vid sextiden... Slappade framför tv:n framför The Voice (väldigt aktivt) och åt frukost. Fixade med lite jobbgrejor. Försvann ut till Tuna Park en stund och blev blixtförälskad i en svart kjol och en kritstreckrandig grå skjorta... Som jag självklart inte kunde låta bli att köpa. Skinnkjolen som jag tidigare bloggade om fanns inte i min storlek. Suck. Sen slängde i mig lax och rivna morötter med fetaost till lunch... Nu: Jobb!
Nya outfiten

Kommentarer
Postat av: Caroline

Tack för ditt tips om lunch =) Lax biffar lätt ju mega gott, men det har jag inte ätit innan och har nog aldrig sett det innan:P hehe vart köper man det i vanliga affärer eller? =)

Postat av: Moa

JAg kan visst inte kommentera ditt inlägg som handlar om kravmärkta killar, så jag gör det här i stället. Tycker det låter som en kanon bra idé, jag vill också ha en sån. Kravmärkt åt alla. ;-)

2007-10-24 @ 07:40:19
URL: http://moaliten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback