Brutala åsikter

Idolkväll med Carro igår... Idolkväll betyder att vi pratar, lyssnar till hälften på hur det låter och har tusen åsikter om det lilla vi snappar upp. Trots att vi båda är tondöva. Och eftersom att vi inte är särskilt ödmjuka är vi dessutom övertygade om att vi har rätt. I normala fall brukar vi ha Bea muttrande bredvid, men nu var det fritt fram för brutala åsikter. Blev många träningsdiskussioner, så jag skämtade lite om att jag minsann skulle springa hem. Och faktum är att jag gjorde det. Fasen, det var ju svinkallt. Nä, ska göra mig anständig för en sväng på stan och packa ner träningskläderna. Åh hej!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack :P Hehe

Postat av: lindaa

haha men det är så en äkta idolkväll ska va ! =)

2007-10-07 @ 19:49:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback