Du bestämmer!

- Där ligger nycklarna till bilen... Du bestämmer...
- Anna... Får jag köra DIN bil?

Nu är ju saken den att min bil inte är sååå himla fin, men den är MIN... Och jag älskar den, min bil och jag är sams när jag sitter bakom ratten. När andra sitter där händer det lätt märkliga saker. Och visst hände det märkliga saker även idag... Men jag fnissade mest. Jag och Bea har packat ihop hela hennes lägenhet och städat.. Puh... Jag tyckte såklart att hon inte hade någon koll, medan fröken hävdade att det var organisterat kaos. Knappast, mig lurar man inte... Men tack vare mig (såklart) blev allt bra och nu sitter Bea på bussen till Oslo(!!!). Buuuähhhhhh!
Full fart!


Kommentarer
Postat av: Linda

Usch vad det suger när ens bästa vänner flyttar. När min bästa vän Lisa flyttade till Stockholm var jag alldeles skakad och grät som sjutton! Det är inte långt dit men det blir inte samma sak som när hon bodde här. Jag saknar henne så mycket så jag vill skrika rakt ut! Likaså har jag min goa vän Anna i Stockholm hon med numera och henne saknar jag ju också jättemycket. Nej det är inte kul när ens kärlekar flyttar. Tur att det finns internet och telefoner.

Postat av: kakan

Åh en bil!
De ska bli första saken på önskelistan =)

Och tack för kommentaren på bilden =)

2007-10-28 @ 17:42:02
URL: http://fancypants.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback